LabiGabi Net-Naplója

Hányszor volt már... "Láttam a neten azt, amikor a csávó fogta és egész egyszerűen... de mindegy látni kéne, csak már nem találom."

Linkek

Email: labigabi+blog@gmail.com

Kiemelt tag:
5800
Legolvasottabb bejegyzésem:
5800 programok amiket használok...

Fotóalbumom
Mobil Photo Blog

Kiskuss blog
Chily blog
BJucus blogja
Lilla Blogja

Filmfóbia
Irodai Patkányok

Címkék

Címkefelhő

Read me with RSS anywhere!

Kingdom of Rust és a HD videó mentése a Youtube-ról

2009.04.10. 23:32 | labigabi | Szólj hozzá!

Muszáj átlinkelnem a Végjáték blogról ezt: Doves - Kingdom of Rust

Meglehetősen emócionális a zene és a klipp. :) Ezt néztem éppen a youtube-on, mert beleitta a szám és a klipp magát a fejembe és fülembe.

A HD minőségű 720p-s klippet elnézve döntöttem el, hogy na ez nekem kell. Eddig ez szép és jó, de ez a zene nem éppen tömegcikk, tehát Rapidshare és Torrent elfelejtve. No, akkor keressünk megoldást, hogyan lehet levadászni a Youtube-ot. Korábban voltak erre nagyszerű vastag kliensek, aztán voltak szerver alapú megoldások, na de HD-s mentegetőt még nem láttam.
És mégis van... Van olyan oldal, ami a Youtube HD-s videót lementeni hivatott. Méghozzá a http://keephd.com/ Így aztán lementhető a klipp: http://keephd.com/watch?v=IhbK8kQW4LI

Ha pedig ebből a zene kell, csak dobd ezt be a GoldWave-be és Save as, csak a hanganyagot. Egyszerűbb zenét szerezni, mint gondoltam volna. Csak legyen fent a HD-s változat. :)

Címkék: zene video technika

A bejegyzés trackback címe:

https://labigabi.blog.hu/api/trackback/id/tr561058723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása