LabiGabi Net-Naplója

Hányszor volt már... "Láttam a neten azt, amikor a csávó fogta és egész egyszerűen... de mindegy látni kéne, csak már nem találom."

Linkek

Email: labigabi+blog@gmail.com

Kiemelt tag:
5800
Legolvasottabb bejegyzésem:
5800 programok amiket használok...

Fotóalbumom
Mobil Photo Blog

Kiskuss blog
Chily blog
BJucus blogja
Lilla Blogja

Filmfóbia
Irodai Patkányok

Címkék

Címkefelhő

Read me with RSS anywhere!

Szalagtűzés és Buli

2010.01.25. 10:50 | labigabi | 2 komment

Óriási megtiszteltetés volt, amikor J ügynök meghívott a szalagavatójára és megkért, hogy fotózzak. Bár nem vagyok egy nagy tehetség és különösebben nincs hozzá profi felszerelésem, de természetesen örömmel igent mondtam, azzal, hogy megteszek mindent, hogy elfogadható képeket tudjak elhozni az eseményről. Meg is kaptam a meghívót és a karszalagot az afterra. Szombaton felkeltem, kényelmesen készülődtem, még el kellett ugranom a kollégám fúrójáért (nagy teljesítményű falbontó készülék, ez kell a betonhoz), 2 körül ott voltam, tankoltam egyet és irány haza. Otthon folytattam a készülődést, magamra dobtam egy viszonylag normális gúnyát és elindultam. Gép feltöltve, kártya leürítva, cím beütve az ájgóba és indulás. Közben 2-3 telefont kaptam, hogy ki hol jár és én hol vagyok. Nagy nehezen odaértem a bejárathoz, nagy volt a környéken a mozgás, mindenki keresgette a helyet a töksötétben. Na sikerült csak kissé paraszt módon parkolni, gyors cigi és már közben beszéltem J ügynökkel, hogy hol találkozzunk. Körbevezetett az objektumban, bemutatott az egész családnak. :) Meglepő kedvesség, komolyan nem mindennapi az biztos. Gyorsan pár kép barátnőkkel, táncpartnerrel és elkezdtem felderíteni, honnan és melyik objektívvel lenne a legjobb fotózni. Magasan foglaltam helyet hosszú csővel, így biztos, hogy mindenhol megtaláltam J ügynököt. S ügynökkel is sikerült találkozni, kaptam egy kólát, az nagyon jól jött.

Elkezdődött a műsor. Bevonultak az osztályok egészen F-ig(!!!), sose láttam eddig max 4 osztályt. Rengetegen voltak. Sok-sok szép kislány és sok tipikus kamaszfiú. :) Én pedig csak fotóztam, fotóztam. Több, mint 400 kép készült. Ebből persze 100 kb mehet is a kukába. Gyönyörű keringők voltak, persze volt néhány sutyerák is... pl. egyik fotós kolléga mellettem akkora sajtszagót fújt ki magából, hogy nem bírtam mellette maradni. Ettől eltekintve nagy élmény volt és tényleg nagyon örültem, hogy meghívtak. Na de úgy volt, hogy az afteren is fotózok, a kártya meg majdnem tele, az akksi már a végét járta, így gyorsan hazamentem átvenni a képeket, feltölteni az akksit, zuhany, új ruha és fel a buszra, irány Z ügynök. Ott aztán válogatott finomságok kerültek elő, a jól ismert házi főzésű alma-, barack pálinka, whiskey, sör és hasonló szerszámok. Ennek az lett a vége, hogy Z ügynök már szép nagy amplitudóval állt a lábán. Közben S ügynök gyomra beadta az unalmast, talán egy rosszul sikerült szendvicsnek köszönhetően. Így még eljött értünk, hogy odavigyen, viszont ők úgy 10 perc tanakodás után mentek is haza. :( Kár, de Z ügynök kedvét ez nem vette el, le akart menni mindenképpen a helyre. Na ez nagy hiba volt a KözGÁZ klub NagyGÁZ klub lett az évek alatt. A biztonsági őrök a kiskirályokat játszák, felőlük kint megfagyhat az ember, ők őrzik a rendet az üres halban. Kedvesen odalökik mindenhova, hogy "Ketteséveeeel!!!". A kurva nagy ruhatárra azt mondja a fickó, hogy tele van, így marad, hogy kabátban lemegyünk... bravó... máshol egy akasztóra kettő kabátot is tesznek és negyed annyi helyen elrendezik ésszerűen a kabátokat. Fasza, fogva a kabátot megyünk le. Igyunk valamit legalább, ha már lejöttünk. Egy gyökér elénk tolakszik, kérdezem, hogy nem zavar, hogy előtted vártam már a soromra, erre odaveti, hogy nem. És mielőtt elgondolkodhatnék rajta, hogy hányszor tapossak a homlokára elkezdi vollogtatni a katona igazolványát mutatva ezzel, hogy ő márpedig szent és sérhetetlen és ő előbbre való a többi embertől. Gratulálok az emberi söpredék legaljába tartozik az ilyen kis gyökér, aki azért megy katonának, mert agya semmi, de szeretné magát többnek tudni egy igazolványtól a többieknél. Szánalmas, ott is hagytuk a helyet gyorsan. Maradjon meg ez a hely a város söpredékének. Élvezzék csak egymás társaságát.

Z ügynök csörgette a város másik szegletében bulizó társaságot, L ügynök bemondta a helyet... Soho! Ok, hívom a taxit, már ott is vagyunk. Hívjuk L ügynököt, én beszélek vele, ő végig azt hiszi, hogy én Z ügynök vagyok. Aszongya ők már nem tudnak menni a Sohoba, mert valami balhéba keveredtek és kivágták őket a biztonságiak... Gút... finoman lebasztam :) és hogy végleg összezavarjam, még átadtam a telefont Z ügynöknek. Na de semmi sem tántoríthat el minket, így lementünk ketten a Sohoba... ittunk mulattunk egészen hajnali 5-ig... itt végre voltak normális arcok is meg furák is, de legalább sem kötekedett és balhézott. Voltak jó fej csajok is így hamar elrepült az a néhány óra. Jó estét zártunk megint! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://labigabi.blog.hu/api/trackback/id/tr861700045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BJucus 2010.01.25. 19:54:22

J ügynök nagyon szépen köszöni a képeket:) Nagyon-nagyon jók lettek!!!
És örülök, hogy azért tetszett a szalagavató:)

labigabi 2010.01.26. 09:50:14

Örülök, hogy találtál közte jókat is. :)
Láttam Facebookra is tettél belőlük. Az utolsón sajnos kicsit lecsúsztunk... én egy kicsit jobban, de az már nem S ügynök hibája. :D
süti beállítások módosítása