LabiGabi Net-Naplója

Hányszor volt már... "Láttam a neten azt, amikor a csávó fogta és egész egyszerűen... de mindegy látni kéne, csak már nem találom."

Linkek

Email: labigabi+blog@gmail.com

Kiemelt tag:
5800
Legolvasottabb bejegyzésem:
5800 programok amiket használok...

Fotóalbumom
Mobil Photo Blog

Kiskuss blog
Chily blog
BJucus blogja
Lilla Blogja

Filmfóbia
Irodai Patkányok

Címkék

Címkefelhő

Read me with RSS anywhere!

Vibro tréning

2010.03.17. 11:07 | labigabi | 5 komment

"Minden, amiben egy csöppnyi élvezet van, az vagy erkölcstelen, vagy törvénytelen, vagy hízlal"

/ismeretlen bölcsember/

No, hát az első kettő után sikerült ráéreznem a harmadik ízére is. Bár világ életemben vézna voltam és a gyors emésztésem miatt magától sosem jött fel felesleg. Ám elég rövid idő alatt sikerült több, mint 10 kilót felszednem úgy, hogy leálltam a kávéval és magamba parancsoltam óriási adag kalóriát, minden nap, 2 szál sült kolbász, az úgy negyed kiló disznózsír ebédre, lefekvés előtt rendesen telepakoltam a hasam, így a kávé nélkül le is lassult az emésztésem, emellett annyit zabáltam, amennyit csak bírtam. Bár ezt hízékony ember, ha csak elolvassa, már felszed 3 kilót, nekem csak így sikerült tartalékot képzeni. És most eljött az ideje ezt ledolgozni. Ajánlották a Vibro-world-öt, ez ilyen vibrációs padon végzett gyakorlatok sora, ami nem tűnik olyan vészesnek, de egy-két gyakorlatnál majdnem bekakkat az ember, rendesen izzadtam, mint a ló, szóval ez az izmoknak kemény edzés. A rezgéseknek hála az izom ellentartani próbál a mozgásnak, így fél óra alatt legalább egy órás edzést is beviszel, vagy akár még többet.

Voltam én korábban gyurodában, de nem igazán jött be. Hallgatni a drabális kopasz majomok nyögését, fingását, meg csak egyáltalán az atrocitások, amik mennek ilyenkor, nem beszélve arról, ha elfáradsz a több 10 kiló vas alatt és magadra ejted, mehetsz feküdni hetekre-hónapokra, nem is szólva a gombás zuhanyzókról és azokról az egység sugarú edzőkről, akiket addig érdekeled, míg nem tejelsz, onnantól 1-2 alkalom után "csináld egyedül!" módszert alkalmazzák. Na itt a legnagyobb veszélyt a lépcsőzés jelenti maximum, mert egyébként bárki csinálhatja, pláne, hogy az edzőnő profi szakember, rehabilitációs céllal is bátran felkeresheti bárki. Csinálhatják kicsik-nagyok, az edzést személyre szabva végzed, nagy odafigyeléssel. Szóval esetemben a végig zabáltam a telet és most le kéne dolgozni eset van, de ha eltörted a lábad és ettől felszedtél kilókat, de nem mered még mindig komolyan terhelni, keresd meg az edzőnőt! Bízd csak rá magad és a legjobb barátoddá válik majd a tükör. ;)

Tessék erre kanyarodni:
http://vibro-world.hu

Majd esetleg felteszek közszemérmet nem sértő előtte utána képet, ha nem szégyellem. :D

 

 

Címkék: történet

A bejegyzés trackback címe:

https://labigabi.blog.hu/api/trackback/id/tr251846541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aenigma 2010.03.17. 21:17:06

Ezt csak én nem értem?
Eddig sírt a szád hogy hízni kéne..megtörtént..most meg le akarod fogyni amit felszedtél?
WhyTF? :D

mlaily 2010.03.25. 22:46:59

:D :D mit ki nem találnak jesszus! Gúvasztom a szemem, akkor se látom h vibrál. :/
Bájos a hölgyike, az árai már kevésbé :D

egyéb alternatívák: 100fekvotamasz.hu/ 200felules.hu/ :)
De amúgy én se értem, ha hízni akartál, akkor minek ez a hercehurca :D

labigabi 2010.03.25. 23:18:47

Az árak azoknak vannak szabva, akiknek pénzük még van is rá, de idejük kevés. Egyébként az árban benne van terembérlet és edzői munkabér is, SZVSZ így számolva gyurodában se jönne ki jobban.

Egyébként meg tényleg ennyire nem értitek a lényeget? :D

mobile games 2011.12.09. 09:26:01

very nice sharing
[URL="http://www.mobilenewstuff.com"]Mobile Games[/URL] like it

mobile games 2011.12.09. 09:29:16

good work
<a href="http://www.mobilenewstuff.com">Mobile Games</a> like it
süti beállítások módosítása