LabiGabi Net-Naplója

Hányszor volt már... "Láttam a neten azt, amikor a csávó fogta és egész egyszerűen... de mindegy látni kéne, csak már nem találom."

Linkek

Email: labigabi+blog@gmail.com

Kiemelt tag:
5800
Legolvasottabb bejegyzésem:
5800 programok amiket használok...

Fotóalbumom
Mobil Photo Blog

Kiskuss blog
Chily blog
BJucus blogja
Lilla Blogja

Filmfóbia
Irodai Patkányok

Címkék

Címkefelhő

Read me with RSS anywhere!

With or without you

2009.06.01. 00:19 | labigabi | Szólj hozzá!

See the stone set in your eyes
See the thorn twist in your side
I wait for you

Sleight of hand and twist of fate
On a bed of nails she makes me wait
And I wait without you

With or without you
With or without you

Through the storm we reach the shore
You give it all but I want more
And Im waiting for you

With or without you
With or without you
I cant live
With or without you

And you give yourself away
And you give yourself away
And you give
And you give
And you give yourself away

My hands are tied
My body bruised, shes got me with
Nothing to win and
Nothing left to lose

And you give yourself away
And you give yourself away
And you give
And you give
And you give yourself away

With or without you
With or without you
I cant live
With or without you

With or without you
With or without you
I cant live
With or without you
With or without you

Címkék: zene video

A bejegyzés trackback címe:

https://labigabi.blog.hu/api/trackback/id/tr351156049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása