LabiGabi Net-Naplója

Hányszor volt már... "Láttam a neten azt, amikor a csávó fogta és egész egyszerűen... de mindegy látni kéne, csak már nem találom."

Linkek

Email: labigabi+blog@gmail.com

Kiemelt tag:
5800
Legolvasottabb bejegyzésem:
5800 programok amiket használok...

Fotóalbumom
Mobil Photo Blog

Kiskuss blog
Chily blog
BJucus blogja
Lilla Blogja

Filmfóbia
Irodai Patkányok

Címkék

Címkefelhő

Read me with RSS anywhere!

Hétvége, Africafé és NiteRise BeachBall party

2009.06.29. 23:09 | labigabi | 3 komment

Na hát kérem, a hétvége igen jóra sikeredett. Kezdődött a péntek estével. Africafé, a megszokott helyszín, de ezúttal csak a kistermet kaptuk meg, mert előtte az a kedves kisebb fajta monszun, ami elérte hazánkat is, eláztatta a nagy termet (büdös is vót). A megszokott színes társaság ott volt, bár egy-két ember sajnos hiányzott, voltak új emberek is és új csinos högyek, a már megszokott csinos hölgyek mellett, úgyhogy teljesen jónak ígérkezett az este. A zenét a szokásos saját stílusukban, Z ügynök és Á ügynök szolgáltatták (Utóbbinak külön respect, hogy ott volt és hozta a muzsikáit, annak ellenére, hogy "vidéki lett". Bocs Á, ezt muszáj volt :) ).

A társaság egyik fele bár igen rákapott a csocsóra, a másik pedig a zenékre és a kis terem varázsára, azért megfordult mindenki mindenhol, az italpultnál meg pláne, tisztelet a kivételnek (nekem nem). M ügynökkel volt egy nagyon komoly és mélyértelmű beszélgetésünk odakint piával a kezünkben, ill. a gyomrunkban és a hatásával a fejünkben, így arra már nem igazán emlékszem, mi mindenről beszéltünk, a lényeg azért megvan. :) Nem a quantum fizika és nem is az agysebészet volt a téma, az ilyen triviális témákat már kerüljük. :)

Tartott vagy 3-ig a buli, legalábbis úgy emlékszem, aztán ki-ki ment haza a maga módján. :)

Másnap felkeltem úgy 2-3 körül du. tehát, a 10 óra alvás bőven megvolt, meg a 10G nyomás a fejemben. G ügynökkel viszont szombat estére is bulit szerveztünk, aminek a helyszíne Balatonfüred, úgyhogy valahogy el kellett kezdeni összeszedni magam. 4-re ígértem magam óbudára, hogy ott még eszünk valami finomat és nekivágunk a pályának. 5re talán sikerült odaérnem :), elnézést kértem a késésért, mikor odaértem, akkor meséli, hogy míg várt rám, bealudt a tévé előtt. :) Így vágtunk neki egy nem kis bulinak.

Ettünk finom hamburgert a Eurocenterben, valahogy a pörköltök látványától felfordult a gyomrom. :) Aztán bedobtunk egy kávét, pár bagó és indulás. Útközben elkezdett zuhogni az eső, na gondoltuk ez így fasza lesz, mert szabadtéri a buli. Odaértünk olyan 8 körül, fél 9-kor volt kapunyitás, úgyhogy bőven volt még parkoló is. Gergő közben kapott egy SOS feladatot telefonon, amit megpróbált elintézni, úgyhogy vártunk, a viszonylagos csendben a parkolóban, hogy ez megoldódjon. Közben nézelődtem és próbáltam pihenni, erőt gyűjteni. Majd idő közben a tömeg szépen összegyűlt a kapunál, de KGB-s összeköttetéseink révén ez sem volt probléma. Az egész az Annagora aquaparkban volt, megrendezve, beérve egy sima uszoda öltözőjén és a hallon keresztül mindenféle technikai újdonságok és szép hölgyek várták a beérkezőket, tovább haladva hátul egy nagy hullám-medence, amin végig nézve a túl oldalán állt a színpad. Lacora már tolta is a felvezető zenéket, mi felmentünk a VIP teraszra és onnan néztük a helyszínt, én ugye sofőrként (fáradt sofőrként) egy Redbullt szürcsölgettem, G ügynök pedig egy ásványvizet. :) Lacora legnagyobb meglepetésemre betett egy számot amire Á ügynök már lázasan helyezkedett volna, hogy megtalálja azt a helyet, ahol a 30hz-es basszus összpontosul amit 20-20 egyenként kb. ember nagyságú (mint én... na jó, akkor kisebb) hangládákból jött az akusztika egyébként rendben volt, hátul a teraszon "kicsit" verődött, de legalább láttunk is valamit. LaCora nagyon hangulatteremtő és színes zenéket válogatott össze. Tökéletes előjáték volt Chicane-nek. Az emberek pancsoltak a 20 fok ellenére a 30 fokos vízben, az a kb. 1000 strandlabda is lekötötte őket, kezdett összejönni a tömeg. Kb. 1 óra késéssel megérkezett Chicane (valószínűleg kevesen értek még oda, ezért nem akarták hamarabb kezdeni). Hozta a zenekart, gob, gitárok, billentyűs, vokálos és végül, de nem utolsó sorban Nick Bracegirdle aka. Chicane. Egy igen látványos és számomra érdekes zenei show volt. Hallattuk új számait, mint Poppiholla és Come Back, ezek nagyon tetszettek, ez utóbbi egyébként egy Paul Young szám feldolgozása. Aztán szépen sorban talán a legjobb számai: Spirit, Bruised water, Halcyon, Offsore, Don't Give up, Stoned in love. A youtube-on peti547 fel is tette szépen sorban a jó minőségben megörökített zenéket, de mástól is van fent bőven, csak keresni kell a legújabbak között. Végül vissza is tapsolták őket, így kb. 1 órás volt a koncertjük. Óriási volt, a hangokat és a zenét ott "csinálták" a helyszínen, nem ám sima dídzsézés volt. Ráadásul egy picit persze ezért másak is volt a számok, de óriási élmény volt. A látvány se volt semmi, lézer só és a tükröződő medence, benne pár száz ugráló, labdázó emberrel... Ezután jött a többi Dj, Free, Flower, Mr. Kaufer, LaCora a szokásos Rise dalokkal mire észbe kaptunk, már 9 ezren voltunk. Rengeteg csinos bikinis csaj, de tényleg mindenhol, a medencében, a parton, a teraszon... B-) Nagyon csecse volt!! Feltűnt pár ismerős arc is. :) 3-kor végződött, ekkor 2 jó arcot elvittem egy közeli szállásra, majd vissza további 3 emberért G ügynök, egy kollégám és egy csinos kedves kolléganőmért, majd indultunk vissza BP-re. Végülis lehett volna szállást keríteni, de így volt tervezve (mint az aggresszív kismalacnak az árokba borulás).

Szépen kitettem mindenkit, ahol jó volt neki és végezetül fél 6 körül már otthon is voltam, csináltam szendvicset, megnéztem egy sorozat részt, majd 7:30 körül tudtam talán elaludni, mivel 4-5 redbull volt bennem, ám reggel 10-kor már keltem is...

Neeem nem újabb buli, csak egy kellemes ebéd... de ez már nem ide tartozik. :)

Jaaaa, a média pack, amiket készítettem:

Africafé kisteremes

2009 NiteRise Beachball

Ennek a címét nagyon jó lenne tudni... :) Meg is van... :) Tracey Thorn - Grand Canyon (Ada's 1st Dub) de nekivezette a Grooveyard - Seven Mile-nak az még pláne piszok jól sikerült. :)

· 1 trackback

Címkék: zene történet

A bejegyzés trackback címe:

https://labigabi.blog.hu/api/trackback/id/tr941216646

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Pultosbarbi 2009.06.30. 13:32:35

Beachball party, meg az after XDXDMegkértem andit, hogy írjon már egy posztot erről a Chicaneről vagy kicsodáról, mert mindenki arról beszél még mindig, én meg végig be voltam zárva a Honeyba. Mondjuk Blackiék csapattak az éjjel rendesen, meg volt teltház…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aenigma 2009.06.30. 14:35:34

Hmm.
Ezt lehet hogy én is megnézem legközelebb.

Aenigma 2009.07.02. 21:17:35

Akkor majd szóljá gecc :P :D

"Nem a quantum fizika és nem is az agysebészet volt a téma, az ilyen triviális témákat már kerüljük. "

Noob témák, mióta kibeszéltük hogy Einstein is félrebeszélt folyton :D
süti beállítások módosítása