LabiGabi Net-Naplója

Hányszor volt már... "Láttam a neten azt, amikor a csávó fogta és egész egyszerűen... de mindegy látni kéne, csak már nem találom."

Linkek

Email: labigabi+blog@gmail.com

Kiemelt tag:
5800
Legolvasottabb bejegyzésem:
5800 programok amiket használok...

Fotóalbumom
Mobil Photo Blog

Kiskuss blog
Chily blog
BJucus blogja
Lilla Blogja

Filmfóbia
Irodai Patkányok

Címkék

Címkefelhő

Read me with RSS anywhere!

30-as Tatu party

2010.02.03. 16:35 | labigabi | 2 komment

No, hát ismét party time volt pénteken. Ezúttal egy barátunk 30. szülinapját mentünk ünnepelni. Előtte viszont összeültünk 5-en egy kis baráti iszogatásra. Ezúttal nálam voltunk. Kis konyhába beültünk 5-en, de tök jó volt. :) T ügynök elkezdte bömböltetni a zenét igencsak zengett a ház tőle, de a szomszédok nem szóltak. Nagyon kellemesen csalódtam a szomszédokban. :D Aztán miután elfogyott minden ital, ami kezdetben még soknak is tűnt... igazából még kevés is volt, rendeltünk egy városnéző taxit. 7 személyessel mentünk, a sofőr talán megrészegedett a szagunktól, mert minden kisutcát összegyűjtött, ahol 1-1 parkoló kollégája miatt várakozni kellett nekünk is. Meg is kérdeztem tőle, hogy miért mutatja meg nekünk a várost. Erre az volt a válasz, hogy a GPS szerint ez a legrövidebb. Mondom erre, hogy időben viszont biztos ez a leghosszabb. Ezután néma csendben és visszafolytott kuncogással figyeltük ideges sofőrünk igyekezetét. A végén behajtott egy zsákutcába és nézelődött jobbra-balra, mint aki még ilyet nem látott. Ott megköszöntük, mondva, hogy inkább gyalog folytatjuk. Kifizettük és indultunk a helyre. 2 saroknyira volt csak. Odalent aztán elkezdődött az iszogatás, ismerősök üdvözlése és a még úton lévők nyaggatása, hogy igyekezzenek, mert ajándékot kéne osztani. Z ügynök kapott ajándékot. Elsőre egy laptop táska volt, ám laptop helyett egy kép lapult a táskában, középen kettéosztva, bal oldalon erősen ittas képeit kollázsba összegyűjtve, összekeverve, majd ugyanezek a jobb oldalon szoftverrel megöregített verziója máshogy összekeverve, a bal oldal tetején "A oldal" felirat, jobb oldalon "B oldal" felirat díszelgett. A laptop töltő helyén két üveg garat-töltő üveg volt, amikbe válogatott nedűk voltak a kupak alá zárva. Ezekre az ünnepelt hatalmas röhögéssel felelt és mi ennek örültünk. :D Úgyhogy folytatódott az italozás, táncolgatás. S ügynök elindult haza barátnőjével igen korán, erre M ügynök szakállát húzva próbálta maradásra bírni. Erre S ügynök reagált: "Ugye tudod, hogy mindjárt kapsz egy pofont!?". M ügynök nem reagált, úgyhogy kapott egy csattanós fülest. Erre 3 másodperc mérlegelés után 3 jól elhelyezett fültőn paskolással köszönt el S ügynöktől és indult vissza inni, mert erre kellett. Én próbáltam bíztatni, hogy csak a pia miatt volt stb. Ám ez sajnos aznap estére már végképp elbaszta a kedvét. Így aztán jó gyorsan leléptek ők is Á ügynökkel. Vele se sokat sikerült beszélgetni. Egyetlen emlékem, hogy jól megvitattuk ellentétesnek mondható testalkatunkat. :) Aztán ment a tánci-tánci, hatlmas röhögések, vicces képek. 293 kép készült az este alatt, de egyet se mertek kitenni a srácok, mert azokból közfelháborodás lett volna. Mondani se kell, hatalmasat bulizott az egész banda. :) Aztán a végén kiszúrtam egy kiscsajt, már fotózgatás ment vele én ölelgettem, mire ő egy másik srácról kezdett kérdezgetni. Na mondom kabbe, akkor inkább őt kérdezgesd! :) Ez se szegte kedvem, buliztunk tovább, készültek a képek, majd záráskor szépen vártunk a taxit. Addigra odakint már szép nagy hó esett. A hely vezetősége nagyon szimpatikus volt. A pultos srácok és még a kidobó is kultúrált és normális volt, az egyetlen pultos csaj, meg nagyon villatgatta a szemét. Ezen kívül még volt egy... hát nekem annyira nem tetsző csaj, aki ahányszor elment mellettem, mögöttem, a seggemet fogdosta. Nem akartam nagyon lereagálni, nem az első eset, gondoltam, legalább ennyi öröme legyen. :D
Na hát T ügynökkel elhúztunk a söfőrrel. Másnap pedig hulla másnaposan inkább elmentem fotózni a hóban csúszdázó és szánkózó gyerekeket. Sikerült is tök jókat elkapni, na meg nekem is jót tett a friss levegő. Ismét egy jó buli volt szuper társasággal. :D

Boldog Szülinapot Z ügynök!

Címkék: történet

A bejegyzés trackback címe:

https://labigabi.blog.hu/api/trackback/id/tr601726995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aenigma 2010.02.03. 18:43:44

egyszer fordultál volna meg gyorsan mikor a seggedet akarta megfogni :D
lehet más vége lett volna :D

labigabi 2010.02.03. 19:36:51

@Aenigma: azaz... :) rámarkol a gyulaira.
süti beállítások módosítása