LabiGabi Net-Naplója

Hányszor volt már... "Láttam a neten azt, amikor a csávó fogta és egész egyszerűen... de mindegy látni kéne, csak már nem találom."

Linkek

Email: labigabi+blog@gmail.com

Kiemelt tag:
5800
Legolvasottabb bejegyzésem:
5800 programok amiket használok...

Fotóalbumom
Mobil Photo Blog

Kiskuss blog
Chily blog
BJucus blogja
Lilla Blogja

Filmfóbia
Irodai Patkányok

Címkék

Címkefelhő

Read me with RSS anywhere!

fotozz.hu beltenyészet

2010.03.08. 12:40 | labigabi | Szólj hozzá!

Kissé elegem van ebből az oldalból. Korábban egészen jó volt, de mára már olyan szörnyű moderátori erők dolgoznak itt, hogy enyhén szólva idegesítő. Például folyamatosan moderálandó státuszba raknak, mert nincs időm folyamatosan ténykedni az oldalon. Meg van követelve, hogy bizonyos időn belül mennyi pontozást és véleményezést kell végrehajtani az oldalon, hogy tag maradhass. Moderálandó státuszban pedig igencsak kaparni kell azért, hogy visszakerülj. Látszólag hiábavaló a harc a moderátorokkal. Nem is az a bajom, hogy nem a szabályoknak megfelelően járnak el, hanem az, hogy olyan elbonyolított szabályrendszert vezettek be, hogy az már az 1600-as évek kijárási tilalmával vetekszik. Nem kell nagy fantázia ahhoz, hogy úgy érezze magát a user, hogy itt van egy kemény mag, egy bizonyos kialakult közösség, akik folyamatosan lefikáznak és ellehetetlenítik a szabad felhasználást az oldalon. Szabad felhasználás alatt azt értem, hogy kötöttségek nélkül tudj az oldalon bóklászni, olvasgatni, hozzászólni. Moderálandó státuszban még egy hozzászólást is a moderátorok ellenőriznek, csak azért, mert egy ideig nem jártál az oldalon. Ahhoz, hogy visszakerülj, pedig hozzászólni kell, pontozni és képet feltölteni. Pl. a minap feltettem képet, kíváncsi voltam rá, milyen hibákat találnak rajta, ezekből lehet tanulni sokat, ám a moderátor visszaírt, hogy ez a kép nem felel meg a fotózz.hu szintjének és ezért nem teszik ki. Nem mondom, hogy életem legjobb képe volt, de az sem gondolom, hogy annyit nem ér meg, hogy kapjak rá véleményeket, tippeket, javaslatokat. Így viszont úgy érzem, hiába töröm magam azon, hogy tagja lehessek ennek az oldalnak. Íme a szóban forgó kép (tükröződést polár szűrővel emeltem ki, a fényket színeket HDR-el bolondítottam meg):

1 kredit ugrott, amit majd napok múlva utalnak vissza (nem is értem miért nem azonnal), pedig azért az egy kreditért viszont elég sokat kell tenni. Természetesen fizethetsz is a kreditekért és a tagságért, nyílván akkor másképpen kezelnek. Förtelmes és ellenszenves, amit művelnek. Persze elfogadtad a szabályzatot, azt csinálnak amit akarnak, lehet menni melegebb éghajlatra, vagy más oldalakra. Mert vannak... sok és jobbak, szabadabbak...
Részemről a fotózz lehúzhatja magát a vécén. Inkább töröltetni fogom magam, mert az idő közben sokat változott szabályzataikkal már közel sem tudok egyetérteni.

Update: egy véleményt és pontozást, amit hoztam, a moderátor visszadobott, mert szerinte nem volt eléggé megindokolva a döntésem, ezért a szabályzat szerint büntetésből elvontak a krediteimből. Jelzem, itt ezen a módon lehet csak ingyen kredithez jutni. Persze a Támogatás menüpont vastagítva figyel a menüben, ahol pénzért vásárolhatsz kreditet. Sejtettem, hogy be fog következni hamarosan a harakirim az oldalon, de azt nem sejtettem, hogy ilyen hamar. Mehetnek a sunyiba, mert én ide már nem fogok.

Alternatív odalak:
http://www.photographers.hu/
http://www.fotosbazis.com/

Rest In Pieces Fotozz!hu
Csak így tovább

 

Címkék: fotó

A bejegyzés trackback címe:

https://labigabi.blog.hu/api/trackback/id/tr341818719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása