LabiGabi Net-Naplója

Hányszor volt már... "Láttam a neten azt, amikor a csávó fogta és egész egyszerűen... de mindegy látni kéne, csak már nem találom."

Linkek

Email: labigabi+blog@gmail.com

Kiemelt tag:
5800
Legolvasottabb bejegyzésem:
5800 programok amiket használok...

Fotóalbumom
Mobil Photo Blog

Kiskuss blog
Chily blog
BJucus blogja
Lilla Blogja

Filmfóbia
Irodai Patkányok

Címkék

Címkefelhő

Read me with RSS anywhere!

Szervíz és Balaton

2009.07.25. 13:30 | labigabi | Szólj hozzá!

Tegnap nem sok alvás után 6kor csörög az óra. Jó... na még egy picit... 7kor csörög M ügynök, hogy kezdjek kávézni vadul. Ok Ok... el is kezdtem, leültem olvasni híreket stb. 8 körül csörög, hogy induljak lefelé. :) Na mondom az kizárt... induljon felfelé.
Még befejeztem a készülődést, reggeli kávé, cigi, nagyügy megvolt. indulhatunk. Benzinkút, tankolás és irány a pálya.

Jól megy a kis dög. Meg is van az ára fogyasztásban is meg amúgy is. 6 sebességre elosztott 1.8-as 140 pacis benzin motor, tele elektronikával, változó szelepvezérléssel, automata váltóval, megvan fílingje amikor nyom egy kövéret visszapakol 6-ból 4-be és 5-6 ezres fordulaton ráordít az előtte lévőre, hogy "húzzá jobbra ki!". A mutató hipp-hopp hízik 30 kilót, elég csak egy pillanatra nem oda figyelni (na de nem 0-30, hanem 130-160). M ügynök élvezte... kifejezetten élvezte... :) (Lásd fotó itt lent)

Szóval leruccantunk Kaposvárra. Megvolt a szervíz, persze M azt sejtette, hogy le fogják húzni egy jó adag papírral. Ahhoz képest teljesen baráti volt. Majd megindultunk a Balatonpartra. Itt valami történt M ügynökkel, mert csak ment-ment... hiába mutogattam minden irányba, hogy ott is kajálda, ott is egy... ott is egy... éhes vagyok bazzeg!! Csak ment, mint akinek célja van. Nagy nehezen el tudtam navigálni valamerre balra... igen... arra van a Balaton! Végre ettünk egy jó kis büfés hamburgert és kiültünk a partra héderelni.

Felhívta TZ ügynök, hogy át kéne venni valakinek az ügyeletet a hétvégén, mert menne Balatonra... Hát erre M ügynök mondja, hogy ő is épp a Balatonon van úgyhogy ez most nem fog menni. Majd leteszi a telefont és közli velem, hogy lassan indulhatnánk vissza. :)

Vissza is jöttünk, be az irodába... ment a pletyizés, olvastam leveleket, látom, hogy TT ügynök kikért magának szabit két napra, meg is kapta, csak az a bökkenő, hogy az előre leadott nyári szabadság tervben nekem már szerepelt ez a két nap, egyszerre meg nem mehetünk. Erre írtam a "Futó üti parasztot?" című levelemet, amivel jó pár kollégának sikerült megtornáztatni a rekeszizmát. :)
Aztán még G ügynökkel mentünk megbeszélni egy Melange és citromos jeges tea mellett, hogy is legyen a szombat... egyelőre sajnos nekem úgy néz ki, hogy sehogy. :(

De... idén már láttam a Balatont  2x is :)

Kapcsolódó fotóim: http://picasaweb.google.com/labigabi/HondaSzervizBalaton

Címkék: történet autó

A bejegyzés trackback címe:

https://labigabi.blog.hu/api/trackback/id/tr301267649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása